Selamat Datang, Pelanggan Yang Dihormati. (SIGN IN | Register)

 

 


Save 15%

Vignette # (L87,Y3)

Harga Asal: RM36.00
RM30.60
ANDA JIMAT: RM5.40 (15%)
Price in points: 31 points
Weight: 0.43 kg
9786299784883
28 pieces
+
Add to wish list
Tajuk: Vignette
ISBN: 9786299784883
Penerbit: Manes Wordworks
Penulis: Syud
Tahun Terbitan: 2024
Muka Surat: 371m/s
Halaman: Hitam Putih
Format: Paperback
Berat (kg): 0.425 kg
Dimensi (cm): 21cm x 13cm x 3cm
 
SINOPSIS

Dia tu macam… vignette.

Keliling gelap, tengah-tengah sahaja yang jelas. Dan tiada garis jelas yang memisahkan antara keliling yang gelap dengan tengah yang terang itu. Macam mimpi.

[i]

Kata Najiha:

“Aku nak kekalkan sikap aku yang hanya akan ingat benda gembira.”

“Eloklah tu. Ubah angin, ubah tempat. Hijrah itu satu benda yang elok.”

Dia berhijrah untuk memulihkan hatinya yang sedikit calar. Calar yang tak ada kesan pun… kan?

“Najiha.” Dia memperkenalkan diri.

“Nice meeting you, Najiha.”

Tapi dia rasa dia tak pernah jumpa lagi orang yang malas nak bercakap macam Si Dahi Kerut ni. Atau mungkin… dia pernah jumpa…. kut?

[ii]

Pada Firdaus:

Matahari tu, orang kata, sifatnya terang, panas – dan kehidupan atas muka bumi ini tak boleh hidup tanpa matahari. Najiha itu… matahari. Terang – dan buat dia sentiasa tercari-cari.

“Awak memang suka cakap sepatah-patah, kan?”

“Ha! Saya memang suka cakap sepatah-sepatah.”

Dan kalaulah matahari tu hilang, tak mungkin dia tidak terkesan, kan?

Penerbit:
Manes Wordworks
Tahun Diterbitkan:
2024
Ciri-Ciri Eksklusif:
  • None

Anda Juga Mungkin Meminati Produk Ini:


BOOKCAFE: JENAMA YANG DIPERCAYAI

 
Lihat semua review, KLIK DI SINI
 
 

 

 

BOOKCAFE: JENAMA YANG DIPERCAYAI

 
Lihat semua review, KLIK DI SINI
 
 

ANUGERAH BOOKCAFE

 

SEDIA BERKHIDMAT UNTUK ANDA

 
 

JAMINAN BOOKCAFE

 

1. Order diproses & dihantar setiap hari (Isnin - Jumaat).

2. Penghantaran pantas terus ke alamat anda.

3. Buku atau produk yang rosak diganti baru secara percuma.

4. Tiada caj penghantaran dikenakan untuk penghantaran order gantian.

5. Data peribadi pelanggan dilindungi & tidak dijual kepada pihak luar.

6. Jaminan wang dikembalikan (refund).

7. Servis yang cekap & mesra.

8. Resit atau tax invoice untuk pelepasan cukai disediakan.

Jaminan ini tertakluk kepada terma & syarat. Maklumat lanjut untuk jaminan Bookcafe & penyelesaian masalah pelanggan: KLIK DI SINI