Selamat Datang, Pelanggan Yang Dihormati. (SIGN IN | Register)

 

 
RM100.00 more to FREE shipping


Signature Jalanan (L61)

RM33.00
Price in points: 33 points
Weight: 0.31 kg
9789832423737
13 pieces
+
RM100.00 more to FREE shipping
Add to wish list

" Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula - mula tadi...

Rasa macam seakan - akan dilahirkan bodoh daripada orang lain.

Orang lain boleh score exam. Aku pula tak boleh score. Dahla lambat membaca. Huruf - huruf pun aku tertukar -tukar. Gagap pula tu...

Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku struggle nak jadi macam orang lain." 

Penerbit:
Iman Publication
Tahun Diterbitkan:
2018
Halaman:
Hitam Putih

Anda Juga Mungkin Meminati Produk Ini:

 

 

BOOKCAFE: JENAMA YANG DIPERCAYAI

 
Lihat semua review, KLIK DI SINI
 
 

ANUGERAH BOOKCAFE

SEDIA BERKHIDMAT UNTUK ANDA

 
 

JAMINAN BOOKCAFE

 

1. Order diproses & dihantar setiap hari.

2. Penghantaran pantas terus ke alamat anda.

3. Buku atau produk yang rosak diganti baru secara percuma.

4. Tiada caj penghantaran dikenakan untuk penghantaran order gantian.

5. Data peribadi pelanggan dilindungi & tidak dijual kepada pihak luar.

6. Jaminan wang dikembalikan (refund).

7. Servis yang cekap & mesra.

8. Resit atau tax invoice untuk pelepasan cukai disediakan.

Jaminan ini tertakluk kepada terma & syarat. Maklumat lanjut untuk jaminan Bookcafe & penyelesaian masalah pelanggan: KLIK DI SINI