Selamat Datang, Pelanggan Yang Dihormati. (SIGN IN | Register)

 

 
RM99.00 more to FREE shipping


Siri Cerita Hantu: Puaka Rempit (L167)

RM10.00
Price in points: 10 points
Weight: 0.09 kg
978-967-369-426-6
162 pieces
+
RM99.00 more to FREE shipping
Add to wish list

SINOPSIS

“Ada orang cerita dengan aku, dulu ada seorang pelumba. Orang gelar dia Joe Highway. Dia ni memang hebat. Berlumba dengan siapa pun boleh menang. Ada orang cakap, satu kali tu, Joe berlumba guna motor RXZ, lawan dengan motor KRZ. Kalau ikut logik, memang cicir lima enam tianglah Si Joe tu, kan? Tapi tak jadi macam tu. Mamat yang bawa KRZ tu yang kena tinggal,” cerita Mendan.

“Fuh! Biar betul? Y-Suku tak lumba sekali?” Farin kagum.

“Zaman tu mana ada Y-Suku lagi! Ini cerita 15 tahun lepas!” marah Mendan.

“Oo… okey, okey. Zaman 125Z.”

“Ada orang cerita, selalunya orang yang berlumba dengan Joe Highway ni akan mati dalam perlumbaan tu,” beritahu Mendan.

“Mati?”

“Ha’ah! Mati kemalangan ngeri. Tu yang orang takut nak berlumba dengan dia. Orang kata, Joe Highway ni ada ‘pakai’. Motor dia tu minta nyawa!”

Kisah yang berlaku dalam buku ini mungkin pernah benar-benar berlaku kepada kawan kepada kawan kita, atau sepupu kepada kawan kepada kawan kita. Yakinlah, alam ghaib itu wujud. Ia sentiasa menjadi misteri kepada kita, dan rahsia kepada orang-orang yang dianugerahkan Tuhan untuk melihatnya.

Penerbit:
Penerbit-x
Tahun Diterbitkan:
2019
Format:
Paperback
Halaman:
Hitam Putih
Muka Surat:
120 Muka Surat

Anda Juga Mungkin Meminati Produk Ini:

 

 

 

ORDER DIPROSES & DIHANTAR SETIAP HARI*

Bayar SEBELUM 10 AM, order akan diproses & dihantar pada hari yang sama.

Bayar SELEPAS 10 AM, order akan diproses & dihantar pada esok hari.

*ISNIN - JUMAAT (hari bekerja sahaja). Tiada penghantaran dibuat pada hari Sabtu, Ahad & cuti umum.

 *Order akan sampai mengikut masa & kaedah penghantaran yang dipilih. Mahu tahu lebih lanjut? KLIK DI SINI

 

BOOKCAFE: JENAMA YANG DIPERCAYAI

 
Lihat semua review, KLIK DI SINI
 
 

ANUGERAH BOOKCAFE

 

 

SEDIA BERKHIDMAT UNTUK ANDA

 
 

JAMINAN BOOKCAFE

 

1. Order diproses & dihantar setiap hari.

2. Penghantaran pantas terus ke alamat anda.

3. Buku atau produk yang rosak diganti baru secara percuma.

4. Tiada caj penghantaran dikenakan untuk penghantaran order gantian.

5. Data peribadi pelanggan dilindungi & tidak dijual kepada pihak luar.

6. Jaminan wang dikembalikan (refund).

7. Servis yang cekap & mesra.

8. Resit atau tax invoice untuk pelepasan cukai disediakan.

Jaminan ini tertakluk kepada terma & syarat. Maklumat lanjut untuk jaminan Bookcafe & penyelesaian masalah pelanggan: KLIK DI SINI