Selamat Datang, Pelanggan Yang Dihormati. (SIGN IN | Register)

 

 


Save 10%

Dia Bidadari Milik Luqman # (L81,BL81)

Harga Asal: RM36.00
RM32.40
ANDA JIMAT: RM3.60 (10%)
Price in points: 33 points
9789672813491
Out-of-stock
Tajuk: Dia Bidadari Milik Luqman
ISBN: 9789672813491
Penerbit: Penerbitan RC
Penulis: Mia Azwari
Tahun Terbitan: 2024
Muka Surat: 388
Halaman: Hitam Putih 
Format: Paperback
Berat (kg): 0.38 kg
Dimensi (cm): 12.5 cm x 20.5 cm x 2.5 cm
 
SINOPSIS
 

Ain dan Luqman. Tak pernah sebulu sejak dari kecil. Pantang berjumpa, ada saja perang mulut yang berlaku.

Kau dengar sini perempuan. Lelaki yang dapat kau sebagai isteri, memang malang nasib dia. Silap-silap, kau jadi janda." - Luqman

"Entah-entah, kau jadi bujang terlajak tapi kau jangan risau. Kalau aku masih tak kahwin lagi atau dah bergelar janda, biar aku pinangkan kau." - Ain

Tiba-tiba hati masing-masing sudah pandai menderhaka. Mulut kata benci tapi di hati, perasaan lain yang muncul. Di saat Ain dilamar seseorang, dia cuba dapatkan kepastian.

Pernah tak kau suka aku?"- Ain

"Memangtak lah aku nak suka kau. Nak anggap kau kawan pun tak ingin." - Luqman

Ain akur dirinya bertepuk sebelah tangan. Selepas bergelar isteri, Ain menghilang hampir 10 tahun. Sehinggalah ...

Ada orang meminang Man. Mak dah setuju." - Mak Yam

"Mak! Kenapa mak pandai-pandai sangat ni buat keputusan? Mak sedar tak siapa yang pinang Man tu? Ain mak ... Ain!" - Luqman

Hidup Luqman jadi huru hara dipinang Ain yang kini sudah bergelar janda. Takkan disebabkan sumpahan Ain dulu, dia jadi mangsanya? Kerana satu perkara, Luqman nekad menerima wanita itu sebagai isterinya.

"Ain harap, kehadiran Ain dalam hidup Man bukan satu beban." - Ain

'Aku akan cuba bahagiakan kau dengan tulang empat kerat aku ni. Tapi kau kena hadaplah lelaki muka berkilat ni." - Luqman

Apakah yang berlaku dalam hidup Ain sepanjang 10 tahun lepas? Dan adakah rumah tangga mereka sama seperti hubungan mereka yang dulu, yang sering dihiasi dengan pergaduhan serta salah sangka?

 
 
Penerbit:
Penerbitan RC
Tahun Diterbitkan:
2024
Format:
Paperback
Halaman:
Hitam Putih
Muka Surat:
388 Muka Surat

Anda Juga Mungkin Meminati Produk Ini:


BOOKCAFE: JENAMA YANG DIPERCAYAI

 
Lihat semua review, KLIK DI SINI
 
 

 

 

BOOKCAFE: JENAMA YANG DIPERCAYAI

 
Lihat semua review, KLIK DI SINI
 
 

ANUGERAH BOOKCAFE

 

SEDIA BERKHIDMAT UNTUK ANDA

 
 

JAMINAN BOOKCAFE

 

1. Order diproses & dihantar setiap hari (Isnin - Jumaat).

2. Penghantaran pantas terus ke alamat anda.

3. Buku atau produk yang rosak diganti baru secara percuma.

4. Tiada caj penghantaran dikenakan untuk penghantaran order gantian.

5. Data peribadi pelanggan dilindungi & tidak dijual kepada pihak luar.

6. Jaminan wang dikembalikan (refund).

7. Servis yang cekap & mesra.

8. Resit atau tax invoice untuk pelepasan cukai disediakan.

Jaminan ini tertakluk kepada terma & syarat. Maklumat lanjut untuk jaminan Bookcafe & penyelesaian masalah pelanggan: KLIK DI SINI