Selamat Datang, Pelanggan Yang Dihormati. (SIGN IN | Register)

 

 


Suami Berat Mulut (L227)

Rak: L227
RM27.00
Price in points: 27 points
Weight: 0.45 kg
9789672137245
Out-of-stock

===========================

Format : Kulit Nipis

ISBN : 9789672137245

Tahun Terbit : 2018

Jumlah Muka Surat : 578

Berat (Kg) : 0.445 KG

Penerbit : IDEA KREATIF

Penulis : LAYDEE AMARFI

============================

 
 

Berkahwin dengan M.Nasir?

Tengok nama yang tertulis, Amizatul Shima betul-betul terkejut. Ingatkan M.Nasir penyanyi tu datang merisik.

Tapi rupanya Muhammad Nasir. Yang ni bukan penyanyi tapi mulutnya berat macam sauh kapal.

Jenuh juga Zatul berusaha mengajak berbicara untuk saling kenal. Tapi Nasir ni bukan mulut saja berat. Jari

pun macam kena ikat. Nak balas mesej saja seperti dipaksa pergi berperang!

Zatul: Awak buat apa? Saya bosanlajh duduk rumah.

Nasir: Cuba baca buku.

Zatul: Buku apa?

Nasir: Agar isteri disayangi suami

Membaca mesej Nasir, Zatul rasa bagai mahu tercekik. Dah la balas mesej lambat! Bagi pula jawapan sentap!

Bila sudah berkahwin, baru Zatul tahu rupanya Nasir ni berat mulut untuk hal-hal tertentu saja.

" Nak kurus macam abang tak?" Setiap bicaranya menjentik telingaku perlahan.

" Perempuan mana yang tak nak kurus.?" Sensitif pula aku bila timbul isu berat badan ni.

" Then...." Bibir Abang Nasir mengukir senyum.

" ... kenalah exercise."

Dan lagi, berat mulut Nasir ni bersebab. Ada sejarah lama yang disembunyikan. Bila ditanya, memanjang tak

ada apa-apa. Tapi, hati yang curiga memaksa Zatul bertindak. Bila sayang dah mula ada, nak tak nak Zatul

kena juga cari cara selesaikan kemelut yang melanda.

'Wahai Abang Nasir, hatimu sebenarnya di mana?'

 
 

 

Penerbit:
Idea Kreatif
Format:
Paperback
Halaman:
Hitam Putih
Muka Surat:
578 Muka Surat
Rak:
L227

 

 

 

ORDER DIPROSES & DIHANTAR SETIAP HARI*

Bayar SEBELUM 10 AM, order akan diproses & dihantar pada hari yang sama.

Bayar SELEPAS 10 AM, order akan diproses & dihantar pada esok hari.

 *Order akan sampai dalam masa 2 - 5 hari bekerja, mengikut masa & kaedah penghantaran yang dipilih. Info lanjut: KLIK DI SINI

*ISNIN - JUMAAT (hari bekerja sahaja). Tiada penghantaran dibuat pada hari Sabtu, Ahad & cuti umum.

 

BOOKCAFE: JENAMA YANG DIPERCAYAI

 
Lihat semua review, KLIK DI SINI
 
 

ANUGERAH BOOKCAFE

SEDIA BERKHIDMAT UNTUK ANDA

 
 

JAMINAN BOOKCAFE

 

1. Order diproses & dihantar setiap hari.

2. Penghantaran pantas terus ke alamat anda.

3. Buku atau produk yang rosak diganti baru secara percuma.

4. Tiada caj penghantaran dikenakan untuk penghantaran order gantian.

5. Data peribadi pelanggan dilindungi & tidak dijual kepada pihak luar.

6. Jaminan wang dikembalikan (refund).

7. Servis yang cekap & mesra.

8. Resit atau tax invoice untuk pelepasan cukai disediakan.

Jaminan ini tertakluk kepada terma & syarat. Maklumat lanjut untuk jaminan Bookcafe & penyelesaian masalah pelanggan: KLIK DI SINI