Selamat Datang, Pelanggan Yang Dihormati. (SIGN IN | Register)

 

 


Sehingga Remaja Mengerti Ooo Baru Aku Tahu (,L147)

RM5.90
Weight: 0.09 kg
978-967-1188-09-5
Out-of-stock

 

===========================
Format: 
Paperback

Saiz: 4.5" x 6.5”

ISBN:9789671188095

Jumlah Muka Surat: 92

Berat (Kg): 0.09
===========================

 

SIRI MOTIVASI ISLAMI REMAJA - SEHINGGA REMAJA MENGERTI; Ooo... BARU AKU TAHU!

 

“Dulu aku tak tahu... Sekarang barulah aku tahu. Macam mana aku boleh tahu? Aku boleh tahu semua tu setelah aku tahu siapa aku? Siapa Rab ku? Siapa Rasul ku? Apa yang menjadi pedoman hidup ku? Apa perjuangan ku? Dan apa cita-cita utamaku? Ya... Apa yang ku tempuh ini tak ada penghujung. Ianya tak akan habis untuk aku tempuh. Mulai dari sini, terus, terus, terus dan terus tanpa berpenghujung.

 

Perjuangan ini, meskipun kita sudah ‘merdeka’, belum jugak sampai ke penghujungnya. Di mana hujung? Habis satu muncul yang lain. Macam tu lah sehingga seterusnya. Bila nak habisnya? Sehinggalah kita mengerti! Sekali kita memilih jalan juang, maka ianya tak ada hujungnya. Dan kita, engkau, aku, korang semuanya telah memilih jalan juangan itu. Itu pun masih tak mengerti???

 


BOOKCAFE: JENAMA YANG DIPERCAYAI

 
Lihat semua review, KLIK DI SINI
 
 

 

 

 

ORDER DIPROSES & DIHANTAR SETIAP HARI*

Bayar SEBELUM 10 AM, order akan diproses & dihantar pada hari yang sama.

Bayar SELEPAS 10 AM, order akan diproses & dihantar pada esok hari.

 *Order akan sampai dalam masa 2 - 5 hari bekerja, mengikut masa & kaedah penghantaran yang dipilih. Info lanjut: KLIK DI SINI

*ISNIN - JUMAAT (hari bekerja sahaja). Tiada penghantaran dibuat pada hari Sabtu, Ahad & cuti umum.

 

BOOKCAFE: JENAMA YANG DIPERCAYAI

 
Lihat semua review, KLIK DI SINI
 
 

ANUGERAH BOOKCAFE

 

SEDIA BERKHIDMAT UNTUK ANDA

 
 

JAMINAN BOOKCAFE

 

1. Order diproses & dihantar setiap hari.

2. Penghantaran pantas terus ke alamat anda.

3. Buku atau produk yang rosak diganti baru secara percuma.

4. Tiada caj penghantaran dikenakan untuk penghantaran order gantian.

5. Data peribadi pelanggan dilindungi & tidak dijual kepada pihak luar.

6. Jaminan wang dikembalikan (refund).

7. Servis yang cekap & mesra.

8. Resit atau tax invoice untuk pelepasan cukai disediakan.

Jaminan ini tertakluk kepada terma & syarat. Maklumat lanjut untuk jaminan Bookcafe & penyelesaian masalah pelanggan: KLIK DI SINI