Selamat Datang, Pelanggan Yang Dihormati. (SIGN IN | Register)

 

 


RAMADAN PALING EPIK(Z22)

Harga Asal: RM12.90
RM11.61
ANDA JIMAT: RM1.29 (10%)
Price in points: 12 points
Weight: 0.15 kg
9789674491598
32 pieces
+
Add to wish list

Tajuk: RAMADAN PALING EPIK
ISBN: 9789674491598
Penerbit: Ana Muslim
Penulis: Aira Kimberly
Tahun Terbitan: 2016
Muka Surat: 160
Halaman: Hitam Putih
Format: Softcover
Berat (kg): 0.146 kg
Dimensi (cm): 19 x 12.7 x 1

 

Sinopsis

Fuh! Macam-macam betul dugaan sepanjang bulan Ramadan ni. Mungkin bagi korang, puasa tu senang je, makan-makan kuaci. Apa ada hal kan? (Eh, dah riak tu tau!) Tapi, haisy... Kalau dah dahaga sangat tu air paip pun boleh nampak macam sirap bandung! Fuhhh... Itu belum masuk lagi bab tengok adik minum susu. Dahlah lemak berkrim, silap, nak je gunakan kuasa veto ni merebut susu adik tu. (Sabar Fitriah... Sabar...) Haa... Sebenarnya yang lebih epik daripada tu pun ada tau. Agak-agaknya, korang boleh teka tak? Jeng... Jeng... Jeng... Tak payahlah nak teka-teka sangat. Korang baca jelah buku ni!

Penerbit:
Ana Muslim
Tahun Diterbitkan:
2020
Format:
Paperback
Halaman:
Berwarna
Muka Surat:
80 Muka Surat

Anda Juga Mungkin Meminati Produk Ini:


BOOKCAFE: JENAMA YANG DIPERCAYAI

 
Lihat semua review, KLIK DI SINI
 
 

 

 

BOOKCAFE: JENAMA YANG DIPERCAYAI

 
Lihat semua review, KLIK DI SINI
 
 

ANUGERAH BOOKCAFE

 

SEDIA BERKHIDMAT UNTUK ANDA

 
 

JAMINAN BOOKCAFE

 

1. Order diproses & dihantar setiap hari (Isnin - Jumaat).

2. Penghantaran pantas terus ke alamat anda.

3. Buku atau produk yang rosak diganti baru secara percuma.

4. Tiada caj penghantaran dikenakan untuk penghantaran order gantian.

5. Data peribadi pelanggan dilindungi & tidak dijual kepada pihak luar.

6. Jaminan wang dikembalikan (refund).

7. Servis yang cekap & mesra.

8. Resit atau tax invoice untuk pelepasan cukai disediakan.

Jaminan ini tertakluk kepada terma & syarat. Maklumat lanjut untuk jaminan Bookcafe & penyelesaian masalah pelanggan: KLIK DI SINI