Dudel Tarbiah: Kitab Tauhid Zindani Jilid 1 (C262)

RM18.00
Price in points: 18 points
Weight: 0.19 kg per item
9789832423355
29 item(s)
+

Format: Paperback
ISBN: 9789832423355
Penulis: Iffah Nizar
Tahun Terbit: Oktober 2016
Jumlah Muka Surat: 132

====================

Ramai yang mengadu kesukaran untuk membawa tajuk Tauhid Zindani dalam halaqah masing-masing, selepas ini tiada alasan lagi! Buku ini bakal membawa revolusi baru dalam penyampaian tajuk Kitab Tauhid dalam halaqah.

Muka surat: 136 (full colour!)

Korang pernah baca Kitab Tauhid az-Zindani? Baca tak pernah habis? Rasa isi sangat bagus tapi kurang daya tarikan? Kalau boleh nak ada ilustrasi yang lebih menarik?
.
Sekarang tak perlu risau lagi. Kami bawakan kepada korang buku dudel ni. Dapat menyelesaikan semua masalah di atas.
.
Dalam buku ni ada,
dudel yang menarik berbentuk nota. Mudah lah nak baca tanpa rasa bosan.

Juga ada mind-map yang memudahkan korang faham. Tak perlu nak tenung tajam-tajam dan berkerut dahi masa baca. Korang pun cepat habiskan buku ni.

Ruang nota pun ada. Kalau korang nak diskas dalam usrah sambil rujuk Kitab Tauhid az-Zindani pun senang. Catat terus kat sini dan korang boleh buat ulangkaji bila-bila masa sahaja. So, takleh malas-malas catat nota.

Dan, yang paling penting sekali, buku ni dicetak berwarna. Sangat cantik dan menarik. Menyenangkan mata korang tanpa rasa mengantuk lagi. Kalau mengantuk juga tak tahu lah. Hehe.

Senang citer, kami dah buat ringkasan dan nota untuk korang faham bab tauhid dan sains ni.

 

1. Penghantaran pantas terus ke alamat anda.

2. Buku atau produk yang rosak diganti baru secara percuma.

3. Tiada caj penghantaran dikenakan untuk penghantaran order gantian.

4. Data peribadi pelanggan dilindungi & tidak dijual kepada pihak luar.

5. Jaminan wang dikembalikan (refund).

6. Servis yang cekap & mesra.

Maklumat lanjut untuk jaminan Bookcafe & penyelesaian masalah pelanggan: KLIK DI SINI 

 

NOTA

1. CABUTAN BERTUAH: Kami pilih satu pemenang sahaja setiap bulan, mengikut cabutan nombor order.

2. VIP PASS PERCUMA: Pembelian RM 150 dan ke atas akan menerima VIP PASS PERCUMA selama 1 tahun.

 

 Sebarang masalah, kekeliruan & pertanyaan, mohon sertakan NO. ORDER & emelkan terus ke orders@bookcafe.com.my untuk maklum balas segera.

 

 

 

BOOKCAFE: JENAMA YANG DIPERCAYAI

 
Lihat semua review, KLIK DI SINI