Drama Tik... Tik Aku Normal (C150)

RM15.90
Price in points: 16 points
Weight: 0.22 kg per item
9789674032685
21 item(s)
+

Format: Paperback
ISBN: 978-967-403-268-5
Penulis: Siti Sarah Othman
Editor: Siti Aishah Hanin Ramli
Pelukis: Sarah Kacak
Tahun Terbit: 2017
Jumlah Muka Surat: 145

======================

Apa yang aku buat, semua serba tak kena. Kena marah tu, tak payah cakaplah kan. Dah macam makanan ruji. Kadang-kadang sampai terfikir, aku ni tak normal ke apa?
Tapi, kurang sikit haru-biru bila ada kawan macam budak bertiga ni. Kalau aku nak tergolek, ada je tukang sambut. Heheh. Diorang pun dah faham perangai aku yang suka ber-drama ni samalah macam aku pun faham perangai diorang. BFF-lah katakan...
Lebih-lebih lagi si handsome mata biru ni. Kalau ubi tu diam-diam berisi, dia ni diam-diam caring orangnya. Tak percaya, bacalah kat dalam. Kalau korang jadi syok tak ketahuan lepas baca novel ni, aku tak bertanggungjawab okey!
 

 

 

 

 

1. Penghantaran pantas terus ke alamat anda.

2. Buku atau produk yang rosak diganti baru secara percuma.

3. Tiada caj penghantaran dikenakan untuk penghantaran order gantian.

4. Data peribadi pelanggan dilindungi & tidak dijual kepada pihak luar.

5. Jaminan wang dikembalikan (refund).

6. Servis yang cekap & mesra.

Maklumat lanjut untuk jaminan Bookcafe & penyelesaian masalah pelanggan: KLIK DI SINI 

 

NOTA

1. CABUTAN BERTUAH: Kami pilih satu pemenang sahaja setiap bulan, mengikut cabutan nombor order.

2. VIP PASS PERCUMA: Pembelian RM 150 dan ke atas akan menerima VIP PASS PERCUMA selama 1 tahun.

 

 Sebarang masalah, kekeliruan & pertanyaan, mohon sertakan NO. ORDER & emelkan terus ke orders@bookcafe.com.my untuk maklum balas segera.

 

 

 

BOOKCAFE: JENAMA YANG DIPERCAYAI

 
Lihat semua review, KLIK DI SINI