Selamat Datang, Pelanggan Yang Dihormati. (SIGN IN | Register)

 

 
RM100.00 more to FREE shipping


Drama Tik...Tik Dramatik Lah Sangat! (L90)

RM15.90
Price in points: 16 points
Weight: 0.20 kg
978-967-0604-51-0
Out-of-stock
RM100.00 more to FREE shipping
===========================
Format: Paperback
Saiz: 5.5" x 8
ISBN: 978-967-0604-51-0
Jumlah Muka Surat: 159
Berat (Kg): 0.20
===========================
 
Rasa depress dengan diri sendiri? Apa saje yang dibuat, semua tak kena. Dah lah tu, asyik kena marah je. Go on, go on… Haha, Nampak sangat korang tak pernah baca cerita pasal aku kan? Aku tumpang simpati… Kalau korang baca, mesti korang rasa koranglah manusia paling beruntung dalam dunia ni. Mana taknya, bersikap dramatic sudah menjadi identity aku. Tumpahkan air, asyik cedera dan memalukan diri sendiri sudah menjadi rutin harian aku. Dramatik la sangat… Gara-gara aku, semua orang jadi panik…

 

 

BOOKCAFE: JENAMA YANG DIPERCAYAI

 
Lihat semua review, KLIK DI SINI
 
 

ANUGERAH BOOKCAFE

SEDIA BERKHIDMAT UNTUK ANDA

 
 

JAMINAN BOOKCAFE

 

1. Order diproses & dihantar setiap hari.

2. Penghantaran pantas terus ke alamat anda.

3. Buku atau produk yang rosak diganti baru secara percuma.

4. Tiada caj penghantaran dikenakan untuk penghantaran order gantian.

5. Data peribadi pelanggan dilindungi & tidak dijual kepada pihak luar.

6. Jaminan wang dikembalikan (refund).

7. Servis yang cekap & mesra.

8. Resit atau tax invoice untuk pelepasan cukai disediakan.

Jaminan ini tertakluk kepada terma & syarat. Maklumat lanjut untuk jaminan Bookcafe & penyelesaian masalah pelanggan: KLIK DI SINI