Selamat Datang, Pelanggan Yang Dihormati. (SIGN IN | Register)

 

 
RM99.00 more to FREE shipping


Dendam Cinta (C285)

RM30.00
Price in points: 30 points
Weight: 0.59 kg
978-967-0567-52-5
Out-of-stock
RM99.00 more to FREE shipping
Add to wish list

ISBN : 978-967-0567-52-5
Berat (kg) : 0.59

==================================

Sinopsis Novel

"Alfan dengan Dyla dah habis. Maaflah. Dyla memang tak pernah suka kat Alfan pun sebelum ni. Maaf bagi harapan."

"Dyla tahu Alfan tak pernah pandang perempuan lain selain Dyla, kan? You are my first love! Waktu Alfan nak SPM, kenapa baru sekarang bagitahu?

 

Semua orang ada kisah masing-masing. Cuma yang bezanya, kisah itu tamat begitu sahaja. Tapi, tidak pada Nur Haidyla dan Alfan. Kisah silam membawa mereka kepada sebuah dendam dan penyesalan.

 

"... Kau dah langgar kereta aku, lepas tu nak lari macam tu aje? No way." -Alfan.

"... Saya akan bayar duit awak tu. Awak jangan risau. Saya akan bayar sampai syiling yang terakhir. Takkan tertinggal sesen pun!" Dyla

 

Pelbagai cara Alfan cuba melampiaskan dendamnya. Dari muncul mengejut di hadapan Dyla bila-bila masa, Alfan juga sanggup mengganggunua sampai ke camping, mengaku tunang Dyla dan melamarnya di hadapan orang ramai!

"Jadi isteri saya? Saya yakkan bangun selagi awak tak beri jawapan yang saya nak."

"Kita bincang lagi sekali, okey?"

"Awak putuskan oertunangan kita untuk lelaki lain. Ni tak adil!"

 

Demi menjaga air muka, Dyla terpaksa akur pada pembohongan Alfan lalu menyebut 'okey...' Dia tak faham kenapa Si Alfan Egoistik asyik engejarnya. Punah impiannya untuk luahkan cinya kepada Shah, jejaka yang telah lama dinantikannya. Tapi, lamaran beruoa ungutan Alfan itu dia terpaksa terima demi menyelamatkan seseorang! Kecewa hatinya bukan sedikit.

No posts found

Write a review

Anda Juga Mungkin Meminati Produk Ini:

 

 

 

ORDER DIPROSES & DIHANTAR SETIAP HARI*

Bayar SEBELUM 10 AM, order akan diproses & dihantar pada hari yang sama.

Bayar SELEPAS 10 AM, order akan diproses & dihantar pada esok hari.

*ISNIN - JUMAAT (hari bekerja sahaja). Tiada penghantaran dibuat pada hari Sabtu, Ahad & cuti umum.

 *Order akan sampai mengikut masa & kaedah penghantaran yang dipilih. Mahu tahu lebih lanjut? KLIK DI SINI

 

BOOKCAFE: JENAMA YANG DIPERCAYAI

 
Lihat semua review, KLIK DI SINI
 
 

ANUGERAH BOOKCAFE

 

 

SEDIA BERKHIDMAT UNTUK ANDA

 
 

JAMINAN BOOKCAFE

 

1. Order diproses & dihantar setiap hari.

2. Penghantaran pantas terus ke alamat anda.

3. Buku atau produk yang rosak diganti baru secara percuma.

4. Tiada caj penghantaran dikenakan untuk penghantaran order gantian.

5. Data peribadi pelanggan dilindungi & tidak dijual kepada pihak luar.

6. Jaminan wang dikembalikan (refund).

7. Servis yang cekap & mesra.

8. Resit atau tax invoice untuk pelepasan cukai disediakan.

Jaminan ini tertakluk kepada terma & syarat. Maklumat lanjut untuk jaminan Bookcafe & penyelesaian masalah pelanggan: KLIK DI SINI