Selamat Datang, Pelanggan Yang Dihormati. (SIGN IN | Register)

 

 


 

PENGEPOSAN SEMPENA CUTI HARI RAYA

Tiada pengeposan pada 22 - 31 Mei 2020 sempena cuti raya. Penghantaran akan dibuat bermula 1 Jun 2020 (Isnin).

ORDER ONLINE MASIH DITERIMA 24 JAM TANPA HENTI 

Belum terima buku selepas 5 hari order dibayar? Maklumkan nombor order & emailkan kepada kami di orders@bookcafe.com.my 

 

Save 10%

#Cerita Seram 3: Syaitan (DUBOOK) (L102)

Rak: L70
Harga Asal: RM23.00
RM20.70
ANDA JIMAT: RM2.30 (10%)
Price in points: 21 points
Weight: 0.16 kg
978-967-0723-40-2
3 pieces
+
Add to wish list
===========================
Format: Paperback
Saiz: 5" x 7”
ISBN-13:9789670723402
Jumlah Muka Surat: 176
Berat (Kg): 0.16
===========================

 

“Assalamualaikum bang, saya bapa kepada pesakit katil hujung tu. Boleh kita borak kejap kat luar?” tegur seorang bapa pesakit dari wad yang sama. “Semalam Farish nampak hantu ke bang?” pemuda tadi memulakan bicara. “Dia cakap ada pocong datang tengok dia. Biasalah bebudak, dah sakit gitu macam-macamlah meracau.” Bob cuba berdalih tak mahu sensasikan cerita semalam.

“Bang, apa yang Farish nampak tu betul bang. Saya sendiri nampak pocong tu. Cuma yang Farish nampak tu satu, tapi saya nampak dua bang!” pemuda tadi separa tinggi nadanya. “Apa yang kau nampak? Kat mana?” Bob mula bertanya. “Macam ni bang. Masa abang bangun nak kencing, saya terjaga kejap. Saya pandang Farish, saya nampak ada satu susuk tubuh baring sebelah Farish, saya ingat abang. Lepas tu saya teringat saya nampak abang masuk tandas. Saya buku mata sikit, saya nampak yang baring tu berbungkus bang. Saya terperanjat saya baring tegak pandang ke atas, masa inilah saya menggigil hampir nak menjerit bang.”

“Uish kenapa? Apa yang kau nampak?” Bob teruskan soalan.

“Bang, ada dua ekor pocong berbungkus atas siling baring merenung saya bang. Tuhan je tahu saya nak menjerit macam mana. Suara rasa berbuku dekat kerongkong. Saya baca apa saja yang terlintas. Dekat 5 minit baru dua ekor tu hilang bang. Sumpah, Farish bercakap benar bang. Ada hantu dalam wad ni.”

Rak:
L70

Anda Juga Mungkin Meminati Produk Ini:

 

 

BOOKCAFE: JENAMA YANG DIPERCAYAI

 
Lihat semua review, KLIK DI SINI
 
 

ANUGERAH BOOKCAFE

SEDIA BERKHIDMAT UNTUK ANDA

 
 

JAMINAN BOOKCAFE

 

1. Order diproses & dihantar setiap hari.

2. Penghantaran pantas terus ke alamat anda.

3. Buku atau produk yang rosak diganti baru secara percuma.

4. Tiada caj penghantaran dikenakan untuk penghantaran order gantian.

5. Data peribadi pelanggan dilindungi & tidak dijual kepada pihak luar.

6. Jaminan wang dikembalikan (refund).

7. Servis yang cekap & mesra.

8. Resit atau tax invoice untuk pelepasan cukai disediakan.

Jaminan ini tertakluk kepada terma & syarat. Maklumat lanjut untuk jaminan Bookcafe & penyelesaian masalah pelanggan: KLIK DI SINI