Selamat Datang, Pelanggan Yang Dihormati. (SIGN IN | Register)

 

 


Berlumba Dengan Ayam (L46)

Rak: L42
RM21.00
Price in points: 21 points
Weight: 0.32 kg
978-967-13375-2-3
20 pieces
+
Add to wish list

===========================
Format: Paperback
Saiz: 8.5” x 5.7”
ISBN: 978-967-13375-2-3
Jumlah Muka Surat: 236
Berat (Kg): 0.32
===========================

SINOPSIS

Jemput singgah ke dunia Amru.

Nama saya Amru. Saya orang muda. ‘Smart’ lagi bergaya, he he. Kalau lipat siku, mesti timbul otot bicep. Gagah tak? Hmm, perasan pula. Saya ini, badan je Nampak gagah, tapi saya tak kuat sungguh waktu pagi. Pot pet pot pet, mama saya pasti berleter. Suruh saya bangun. Kasihan mama. Penat mulut dia. Abah saya lagi kasihan. Sampai meninggal pun, arwah kempunan nak tengok saya bangun subuh awal. Saya pun tak tahu kenapa saya susah sangat nak bangun pagi.

Awak macam tu jugak?

 

Rak:
L42

Anda Juga Mungkin Meminati Produk Ini:

 

 

 

ORDER DIPROSES & DIHANTAR SETIAP HARI*

Bayar SEBELUM 10 AM, order akan diproses & dihantar pada hari yang sama.

Bayar SELEPAS 10 AM, order akan diproses & dihantar pada esok hari.

 *Order akan sampai dalam masa 2 - 5 hari bekerja, mengikut masa & kaedah penghantaran yang dipilih. Info lanjut: KLIK DI SINI

*ISNIN - JUMAAT (hari bekerja sahaja). Tiada penghantaran dibuat pada hari Sabtu, Ahad & cuti umum.

 

BOOKCAFE: JENAMA YANG DIPERCAYAI

 
Lihat semua review, KLIK DI SINI
 
 

ANUGERAH BOOKCAFE

SEDIA BERKHIDMAT UNTUK ANDA

 
 

JAMINAN BOOKCAFE

 

1. Order diproses & dihantar setiap hari.

2. Penghantaran pantas terus ke alamat anda.

3. Buku atau produk yang rosak diganti baru secara percuma.

4. Tiada caj penghantaran dikenakan untuk penghantaran order gantian.

5. Data peribadi pelanggan dilindungi & tidak dijual kepada pihak luar.

6. Jaminan wang dikembalikan (refund).

7. Servis yang cekap & mesra.

8. Resit atau tax invoice untuk pelepasan cukai disediakan.

Jaminan ini tertakluk kepada terma & syarat. Maklumat lanjut untuk jaminan Bookcafe & penyelesaian masalah pelanggan: KLIK DI SINI